Sytuacja epidemiologiczna zmusiła wielu przedsiębiorców do wzmożenia aktywności w sieci internetowej. Platformą, która skorzystała na zaistniałej sytuacji był Allegro. Kanał sprzedażowy gwarantuje możliwość promocji przedsiębiorstwom – zarówno początkującym, jak i tym, które prowadzą zaawansowane działania reklamowe. Pojawia się pytanie, jak zacząć allegro ads oraz jakich korzyści możesz spodziewać się po wdrożeniu pierwszej strategii promocyjnej.
Dzięki naszemu artykułowi poznasz kilka strategii, za sprawą, których zdobędziesz wymarzone rezultaty oraz przekonasz się o korzyściach wynikających z wyboru danej formy promocji.
Czym jest kampania Allegro Ads? Jakie korzyści oferuje Twojej firmie?
Kampania Allegro Ads to system reklamowy zamieszczonym w serwisie sprzedażowym Allegro.
Prezentujemy top-listę profitów, których dostarczy Ci promocja na oferty produktowej w serwisie sprzedażowym:
- zwiększenie popularności sklepu na tej platformie aukcyjnej,
- ekspozycja w płatnych wynikach Google,
- upowszechnienie oferty sklepu w popularnym serwisie społecznościowym, w tym Facebooku,
- wzrost świadomości Twojej marki wśród konsumentów,
- kolejny zbiór możliwości rozwojowych za sprawą kampanii allegro ads,
- możliwości konkurencyjne z potentatami w Twojej branży,
- stworzenie solidnej bazy stałych klientów,
- zainteresowanie ofertą nowych konsumentów,
- uzyskanie tytułu “Super Sprzedawcy”.
Jak zacząć allegro ads – podstawowe informacje
Możesz głowić się nad pytaniem – jak zacząć allegro ads, ale kwintesencją Twoich działań jest przede wszystkim określenie Twojego celu. Wbrew pozorom nie możesz ogólnie założyć, że Twoim celem jest sprzedaż. Wynika to z możliwości wyboru różnego rodzaju reklam oraz kanałów za pośrednictwem których dotrzesz do potencjalnego nabywcy.
Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z tworzeniem kampanii Allegro Ads, postaw na oferty sponsorowane. To nic innego, jak reklama Twoich ofert, która pojawia się na skutek wpisanego hasła kluczowego przez użytkownika serwisu Allegro.
Kolejnym sposobem i formą reklamy Allegro, który z pewnością przykuwa wzrok jest reklama graficzna. To ten rodzaj promocji, za pośrednictwem którego możesz reklamować swoja ofertę, sklep, brand czy kategorię produktów.
Wyróżnione przez nas rodzaje reklam to propozycje, z których warto skorzystać angażując się w realizację kampanii reklamowej w popularnym kanale sprzedażowym.
Czego nie możesz pominąć wdrażając kampanię Allegro Ads?
Decydując się na realizację kampanii reklamowej, skoncentruj uwagę na kilku istotnych kwestiach:
Numer 1: Pogrupuj oferty reklam
Jak zacząć allegro ads – przede wszystkim – masz do dyspozycji opcję z promocją wszystkich ofert jednocześnie, jednak celem większej skuteczności – porozdzielaj je na mniejsze grupy reklam.
Numer 2: Weryfikuj miejsca wyświetlania
Po stworzeniu określonych grup reklam, istotne jest określenie ich miejsca wyświetlania.Jeśli zaobserwujesz, że niektóre z miejsc emisji reklam dają Ci większe zwroty, niż pozostałe, możesz zdecydować się na edycję określonej grupy reklam i wyłączyć nieefektywne obszary ekspozycji Twojej oferty.
Numer 3: Finanse to nie wszystko
Bez względu na to, jaki budżet przeznaczysz na “Cost Per Click”, musisz zadbać o to, aby oferta była właściwie przygotowana. Zachowaj szczególną staranność o wybór zdjęcia, doprecyzowany opis, opcje dostawy, a także płatności. Wszystkie te elementy przekładają się na jakość Twojej oferty. To z kolei bezpośrednio wpływa na to, czy reklama zaistnieje na szczycie ofert sponsorowanych.
Jeżeli wiesz, już czym jest Allegro Ads oraz zapoznałeś się z etapami realizacji kampanii, pora przekuć teorię w praktykę. Zostań ekspertem w swojej branży, postaw na Allegro Ads!